Bilim,Sanat,Spor ve Kültürel Etkinlikler

Bilim,Sanat,Spor ve Kültürel Etkinlikler

Okulumuz öğrencilerinin yenilikçi düşünce, eğitimde iyi örnek oluşturmalı ve eğitim materyalleri geliştirmesi adına 3 boyutlu tasarım ve modellene, 3 boyutlu yazıcılar ve çalışma mantıkları , Ardunio ve robotik kodlama çalışmalarına yer verilmiştir.3 boyutlu kalemler aracılığıyla öğrenciler tasarım ve modelleme alanlarında steam ağırlıklı çalışmalar yapmışlardır.öğrencilerin disiplinler arası çalışmalar yapması sağlanarak yaparak ve yaşayarak öğrenmesi sağlanmıştır . Modelleme, sanat , bilim alanlarında teknolojinin faydalarını kullanarak üretmek hedef alınmıştır. Robotik kodlama ile öğrencilerin problem çözme becerileri , yaratıcılıkları, algoritma becerileri , eleştirel düşünme becerileri geliştirilerek problemlere çözüm yolları üretmeleri sağlanmıştır.

21.02.2022 214

21-02-202221-02-202221-02-202221-02-202221-02-202221-02-2022